چاپ ۲۰۰ عنوان کتاب در حوزه دفاع مقدس 

فرمانده سپاه استان زنجان از چاپ ۲۰۰ عنوان کتاب دفاع مقدس در زنجان خبر داد و گفت: از هر عنوان بیش از ۱۰ جلد کتاب چاپ شده است.

به گزارش خبرنگار گروه استان‌های باشگاه خبرنگاران جوان از زنجان، سردار کرمی فرمانده سپاه استان زنجان از چاپ ۲۰۰ عنوان کتاب دفاع مقدس در استان زنجان خبر داد و گفت: از هر عنوان بیش از ۱۰ جلد کتاب چاپ شده است.

او افزود: بیش از ۵۲۳ هزار سند دفاع مقدس از رزمندگان ۸ سال دفاع مقدس در استان زنجان جمع آوری شده است و رزمندگان زنجانی در دوران دفاع مقدس در عملیات‌های مختلف به عنوان نیروی خط شکن حضور داشتند.

سردار جهانبخش بابیان اینکه دفاع مقدس صحنه‌های بسیاری داشت که در نظام جمهوری اسلامی ایران تثبیت شد، گفت: امروز به برکت مقاومت و پایداری، بسیج جهانی شکل گرفته و اقتدار لازم را داریم.

او  با بیان اینکه امروز به برکت خون شهداء و ایستادگی مردم، جمهوری اسلامی در اوج عزت و قدرت است، گفت: باید این اقتدار روز به روز تقویت شود.

فرمانده سپاه استان زنجان با بیان اینکه حماسه دفاع مقدس نباید فراموش شود، افزود: فرهنگ و روحیه شهادت باید در جامعه تقویت شود و نسل امروز باید با رشادت‌های جوانان هشت سال دفاع مقدس به خوبی آشنا شوند.

فرمانده سپاه استان زنجان با بیان اینکه دشمن با جنگ نرم وارد عرصه شده است، ادامه داد: باید یادواره شهیدان در استان زنجان به لحاظ کمی و کیفی افزایش یابد.

 

انتهای پیام/م

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.